מפקח בניה בפתח תקווה

נווה אשמורת מאחוריך

פיקוח בניה בפתח תקווה

חברת אשמורת מספקת שירותי פיקוח בנייה בפתח תקווה ובאיזור מרכז הארץ עם צוות מקצועי, ידע נרחב וניסיון שיבטיח לכם שקט תעשייתי.

שיפוץ תמ

פתח תקווה היא ללא ספק אחת הערים המיוחדות ביותר בגוש דן. בפתח תקווה ניתן להנות ממגוון עשיר של פארקים וגינות, מוזיאונים, מרכזי קניות, קניונים ובתי ספר. ולכן, זה לא ממש מפתיע שבשנים האחרונות, פתח תקווה שהמשיכה להתקדם באופן משמעותי נהנית מצמיחה בבניה בעיר. מפקח בניה בפתח תקווה הוא איש מקצוע שמכיר את האופי של העיר המיוחד וחשוב לא פחות – את עולמות הבניה בעיר. 

תפקידו של מפקח הבניה הוא ללוות את פרויקט הבניה מתחילתו ועד סופו ובהתאם יהיה האדם שיסייע לכם בבחירת אנשי המקצוע המתאימים לפרויקט, תיאום העבודה בין העובדים, ייצוגכם מול הרשויות ובתכלס – מדובר בגורם שאחראי לוודא שהפרויקט יצליח.

האם אני יכול לקדם את פרויקט הבניה שלי בעצמי?

עקרונית, אפשר. כיום אין תקנה מסוימת שדורשת את מעורבותו של מפקח הבניה בפרויקטי הבניה השונים. עם זאת, חשוב לציין שלאדם הממוצע אין באמת את הזמן לבצע בקרה שוטפת על התנהלות הפרויקט וחשוב לא פחות, הידע הנדרש בשביל לוודא שהעבודה מתקדמת על הצד הטוב ביותר. בסופו של דבר, מפקח בניה בפתח תקווה ואזורים שונים בארץ נועד לייצג את הלקוח שאין לו את הידע הנדרש בעולמות הבניה. אז נכון, מדובר בהשקעה כספית שנדרשת ממנהל הפרויקט, אך בפועל, כשמדובר במפקח בניה איכותי הסכומים שיחסכו לכם על ליקויים פוטנציאלים הם משמעותיים במיוחד. 

איך בוחרים מפקח בניה בפתח תקווה?

עקרונית, מציאה של מפקח בניה בפתח תקווה היא לא יותר מידי מסובכת – חיפוש קצר במנועי החיפוש יעניק לכם רשומה גדולה של מפקחי בניה שעובדים בפתח תקווה שיותר מישמחו לעזור. עם זאת, מציאה של איש מקצוע איכותי שיספק לכם עבודה טובה ואיכותית, היא עניין קצת יותר מורכב.

לפני הכל, חשוב שתבחרו באיש מקצוע עם רישוי בתחום הבניה שלכם. מפקח בניה איכותי בפתח תקווה יהיה מפקח שזכה לביקורות משבחות מלקוחות העבר שלו ומכיר בהתאם את תחום הבניה מקרוב. בנוסף, תפקידו של מפקח הבניה מערב קשר בינאישי ברמה יומיומית ויהיה מדובר באיש שייצג אתכם מול גורמים בירוקרטיים מלמעלה ואנשי המקצוע ולכן, חשוב שיהיה מדובר באדם אדיב ונחמד שנעים במיוחד לעבוד איתו. 

ולבסוף, אי אפשר לדבר על השכרה של איש מקצוע ללא ההיבט התקציבי. תמחור סטנדרטי של מפקח בניה לפרויקטים פשוטים עומד על 5000-8000 ש”ח לחודש עבודה ועבור פרויקטים מסובכים 10,000-12,000. בצעו השוואת מחירים בין אנשי המקצוע השונים, התלבטו בנוגע למקצועיות של מפקחי הבניה והיחס הבינאישי שהם מעניקים ולבסוף – תמצאו את מפקח הבניה המתאים לפרויקט האישי שלכם. בהצלחה!

קצת עלינו

אנחנו בנווה אשמורת פיקוח בנייה ותשתיות מאמינים בחשיבות של פרויקטי בנייה להתבצע על הצד הטוב ביותר. חברת אשמורת פיקוח בנייה ותשתיות הוקמה במטרה לאפשר ללקוחות להנות מאיש מקצוע שיקדם את הפרויקט ויספק להם יחס אישי ומקצועי במהלכו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ איתנו, לחשוב ולהתלבט ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי הפיקוח שלנו. בהצלחה!

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋 כאן שלומי מחברת נווה אשמורת.
איך אפשר לעזור?